13 January 2012

Sekadar Suka Suka

Hye!!!!! ermm.... Actually, tade pe un dlam otak nie... Just about blank and zero.. double triple zero mero.. <--- (mengarot).. Ye lha..ptang2 cmnie, nothing to do.. Dn't knw ar knpe riny suddenly asa na wat new post.. Dengan bahase rojak plus colour minus multi pandai divide sengal ta faham equal to merepek, aku sndiri ta faham... hahahaha.. Masalah mentality ut aku skunx??<---(bhsa kpla otak aq)... wait2!!! asal aku bce blek, aku laugh nie??? ok.. i'm sewel dha.. ==!


Riny aku na happy2 je b'cos smlam before skype dgn tayunx sye ler an,  face aku mcm blacan plus sambal dha.. eh.. terbalek.. ==! sambal plus belacan la.. >.<! Nmpak dye On9 FB je,berdezzup jntung.. ehhhhh.. dye On9?? shock thap ngaban time tu.. plik un de actually cbb he said abah dye ta bgi un... ==! tnpe wasting time aku,aku un inbox lha..tup2!!! >> Off9 << Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!<--(marah multi angry multi ag dgn meggi!!) lpas 2 an, bkk lha FB dye n see!!! tyunx2 aku tu On9 FB aku.. lalalala... Face time tu cam monkey kne belacan.. Merajuk la kejap.. then dye ckap dya na bkk Skype & na call.. know what!!????? haty berbunga bunga bunga cm winter sonata tu!! tggu pnya tggu lastly nmpk dye On9..excited tpi sje buad2 buduh plus bengap ==!


Lpas answer dye pye call, buad2 ta tahu je.. padehal mta na nanes dha b'cos suka n miss giler2 tuu!!! then borak la kejap..hye!! not berak lha.. ==! jgn slah bce eh.. danger2~~ ==! smbil chit chat pot pet tu... tears nie asyik kua je...happy snad dpt tgok dye ag.. try la hide dri dye tgok an but ooOOoooo.. dye nmpak suda.. sebak..tgok dye.. atotooOOoOO!!!!! dye ckap, dye un sebak gak tpi he hold his tears.. hebat an!!!?? 


Ehh.. melalut plak..sorry to say2<--(dlam cite Biar Mimpi Sampai ke Bintang..Kina) Okie..skunx aku guna otak music aq na express an sedikit kelawakan y mybe ta jadik..haaa... kire aku wat melalui drama la nie..korang2 try2 lha usha2 kt bwah nie.. alkisah bout teacher n her crazy students from tanjung rambutan..blahahahahaha


Babak I
Cikgu aku ... masok dlm klas na start lesson ar.. dye un swuh la open book .. aku jadi crazy sked jadi aku un nyanyiii.. <--(dengar)


Teacher: Bukak buku sekarang...!
Aku: ""Kita mula kelas cebab cikgu suruh bukak buku.. Tapi aku malas jadi aku bukak Facebook..ouhhhhh... Aku suka bukak Facebook.. Cikgu kata apa2 aku buad tak tahu... Berleter mengajar aku cuma diam membisu.. ouhhhh.. aku cuma layan Facebook"" (nada Cinta Muka Buku)
Teacher: Shut up!!!
Aku: ""Shut up and drive, drive""


Teacher: Saya pergi dekat kamu, siap kamu!!
Aku: ""Cikgu duduk kat situ.. Terus mengajar dulu.. Tak usah dekati aku... Aku mulai resah.. Bila waktu nak sudah... Melihat rotan itu aku rebah..."" (nada Carta Hati)
Teacher: Sudah! Saat ini, saya keluar!


Aku: ""Mengapa kau pergi, mengapa kau pergi, di saat aku mulai mencintaimu.. Berharap kau jadi kekasih hatiku.. Malah kau pergi jauh dari hidupku....""
Teacher: What do you said???


Aku: ""Mmm..Whatcha say...Mmm that you only meant well..Well of course you did... Mmm whatcha to say....Mmm that's all for the best??"" (Jason Derulo, Whatcha say)
Teacher: Arghhhh!!!!


Ok!! Tu ja..hahhaa..<--(gelak sorang2 aku) Best ta?? tak an?? Okie dha ta best..ape ag idea yang ada dlm otak supa srang tikus plus tongkang pecah nie eh..sat.. SEARCHINGGGG 99.9% complete!! Ok jumpa!!! nak tau bende alah apa?? Teddaaaaa!!!!!!!!!!<--(mata kedip2 tgok tdax pa..) Ala.. Blink2 jadi blank lha.. Sorry to say eh...


So, na mnx idea.. ape ate kita jerit pggey ULTRAMEN!!!!!(Pusing kanan kiri, txde pun?) Taxpe.. jerit plak BATMAN!!!!!!!!!(Pun ta muncul!!) Ahaa!! try SPIDERMEN!!!!!!!!!!(tiktok tade jugak~) Ala.. lemah betol la when jdik cm nie.. ta sweet lh an.. tgah lawan dgn monster bru ut.. hahaha...  Dha tde idea.. T post laen ag eh..hahaha.. babai!!! not cabai!!! kikiki.. Assalamualaikum <3<3<3

No comments:

Post a Comment